Saturday, February 6, 2010

Harddrive gua hilang.....

Habis gua segala gambar dlm harddrive lost forever...aritu harddrive letak kat poket baju..pastu nak kluakan baju lalu terklua mende tu then jatuh kat lantai tiles...perggghhhh gua tgk masa jatuh tu gua dah gerun...rasa cam nak nangis pon ader...then gua try kat kom.xleh detect..peluh dingin gua dh mengalir kat dahi nih...gua dh risau takut dh xleh pakai lagi...

Gua g kat kdai kom. diorang kata xleh baiki...so diorang suggest g kl kat times square...so esok ari gua g kl kebetulan lak g dgn Hasif pun nak naik kl....ape lagi gua menyelit la...sesampai ajer kat kdai tu gua bagi diorang check harddrive tu...diorang kata bkn software prob.tapi hardware prob....

Jd diorang kata kena hantar lab utk recovery data....kat Subang bleh buat....so diorang charge RM1300...perghhh mahal siot...gua pening kpala nih...dlm tu banyak koleksi gambar fotografi customer....nak buat camner gua pun bgla utk check-up...diorang kata dlm 2 minggu bleh check...so i have no choice bg jgk la....gua banyak bersabar la...adik gua Epit kawin last week pun ader dlm tu...so camner skali pun gua berdoa kalau bleh recovery data tu...gua berserah ajer la....

No comments:

Post a Comment